Isnin, 31 Disember 2012

little bit of practical...

SMKBB2020...
tempat praktikal aku daripada 25 Jun 2012 hingga 19 Oktober 2012....
pada mulanya aku mengajar kelas 1Progresif, 2Aktif, 2Inovatif dengan 4Progresif...
untuk tingkatan 1 hingga 3, kelas Aktif kelas pertama diikuti Progresif, Dinamik dan Inovatif...
untuk tingkatan 4 dan 5 pulak, kelas Sains adalah kelas hadapan diikuti Aktif, Progresif dan Dinamik...
lepas beberapa ketika aku tak mengajar kelas 2Aktif dengan 2Inovatif lagi...
aku ditugaskan pulak mengajar kelas 4Dinamik...
mencabar betul sebab kelas yang aku ajar semuanya boleh dikatakan agak tidak digemari guru-guru...
student memang agak susah dikawal...
memang aku jenis tak mudah marah dan sentiasa senyum walaupun dalam hati agak geram...
gambar kat atas ni masa majlis khatam Al-Quran yang dilangsungkan di sekolah ni...
mereka yang berada di atas ni la peserta-pesertanya...
aku hanya membantu mana yang patut...
majlis-majlis macam ni biasanya banyak mengambil waktu pembelajaran pertama bagi hari jumaat...
kebetulan aku memang ada kelas pada waktu pertama hari jumaat...
boleh dikatakan hampir setiap minggu kelas dibatalkan...
hahahaha aku secara automatik duduk rileks kat dalam bilik guru tunggu kelas relief...
orang lain biasanya dapat relief daripada kertas relief yang disediakan guru yang bertanggungjawab...
aku punya special guru pembimbing aku akan call aku untuk ganti kan dia sepanjang ketiadaan dia dekat dalam sekolah untuk hari tu...
kelas-kelas dia memang mencabar la... haha...
tapi aku suka...
ok lah... nanti aku merapu lagi pasal praktikal aku nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan